Wednesday, July 22, 2009

hurmm.....

Ape nak wat neh...bosan gile kat opis ari ni..aku dh g keluar jalan2 pon, still masa jalan lambat...org2 kat opis pon mana p ilang pon xtau...

niway..tgh epi ni..gaji bulan lepas dh masuk..hahah..mgu dpn gaji utk bulan ni lak...kiki...pak cik kaco!! tp kayo ke...hutang2 masih menanti tu...tp still epi gak sb leh setelkan semua utang yang membelengu irama idop aku neh...pastu leh la aku tune lik idop aku ni, tgk perbelanjaan bln depan mcm mn, then aku leh dicide nak memambahkan utang aku nt...huahuahua...oo supurbike....lalala

tp kan..aku still rasa mcm xcukup lagi ni...apa yg kurang pon xtau, tiap2 mlm ade je rase xsedap, mcm nak kena wat sumting...xcukup duit kah? xde gf kah? xde kete kah? superbike kah? kikikiki...

walau mcm mn pon...aku suka gila ngn apa yang aku wat sekarang ni, tengkiu kpd encik bebeq yg menarik aku masuk ke aliran ni..klu dulu aku still di tpt tuuu...mesti aku xjadi mcm ni...huahua...kasik pedas skit...sb aku xkisah di beri gaji spm klu buat keje spm, tp jgn bagi aku keje degree tp bagi gaji spm...setuju x? klu xsetuju lantak korang la...blog aku suka ati aku la...


-nur qistina khairudin, leh caye ke ni-



3 comments: