Sunday, May 24, 2009

Hanya sekadar Update

Huhu...lame benar rase xupdate blog ni..skang ni mcm musim lak, byk blog aku tgk kurang je diorg update, penyakit tu pon dh melanda aku skang ni...idop aku skang ni keja, tdo, kemas umah je ari2...bosan giler...


Ari ni keje malam, ok gak keje mlm ni, pg leh g jog, pastu tdo, pastu g keje...leh gak wat kurang boring...tp keje ni xlama...sb mula 8 jun 2009...aku akn bertukar posisi lagi...menjadi seorang pembantu penyelidik untuk Pusat Pembangunan Akedemik UKM...kena sumpahan ukm dah aku ni..abis blaja, balik ukm balik...hehe...wlupon gaji ni agak kurang dari keje skang ni...aku harap tindakan aku tukar posisi ni...btol la...


Kpd bebeq..tahniah diucapkan kerana berjaya menhgabiskan duit untuk mentranformerskan kereta anda...terkejut aku semalam melihat si dugongnya kiri menjadi si ikan paus...huhu

apa lagi nak merepak ni...hurmm...aisey...dh xde idea lak...xpe2...len kali la tulis lagi...hehe..
haa...kepada sesiapa yang baru menyambut besday tu...hepi besday aku ucapkan....




-menghitung hari utk gaji-






3 comments:

  1. aku pon berharap peluang yg aku dah bagi ni dapat membawa kebaikan n jaminan masa depan..hehe..dugong aku xsiap transform lagi..tgu hasilnya sikit masa lagi..tenenau~

    ReplyDelete
  2. hihiiii. gaji?? :p *angkat kening 5 kali*

    ReplyDelete
  3. hah?? sape2?? gaji?? xkenal2....kikiki

    ReplyDelete