Monday, May 11, 2009

HEHEHE....save duit aku...

Btol la org ckp...tiap benda jadi ade la sebab nyer...hehe

berikut merupakan situasi yg terjadi pada hari khamis lepas




"siot..sape patahkankan cover moto aku ni....@#$%#@#$%!"

aktiviti maki-memaki berterusan sampai ke tpt keja aku tu...



then...



ari ni balik keja, saja gatai ikut jalan lain...sampai la 1 tempat ni...tiba2 terpandang, jejaka2 berbaju biru gelap tgh tahan2 moto kat depan


aisey~



"mintak lesen ngn IC" abg polis berkata...aku pon bagi la..."roadtax xnak tgk ke bro" aku balas...hehe...biase la, roadtax lambat lagi mati, brani la....



tiba-tiba...




side mirror mane bang???




erkkk!!! ahhh sudah...



Tiba2 terpandang kat cover moto yang patah tu....



"patah la bro...semalam jatuh moto...tgk ni haa...cover pon pecah...."



" oooo yeke...hurm xpe2...jalan2..."




....hahahaha....




moral of the story....ape yg berlaku tu ade hikmah...so terimalah seadanya....hehehe...dan 1 lagi...pasanglah side mirror moto anda....kikiki


-mr emix yg hensem-





2 comments: