Monday, April 20, 2009

aku mr emix

Apa nak tulis ni...zaman2 kekurang idea dah tiba...minggu ni lak sgt disaster like hell...tp allhamdullilh dapat dihandle dgn baik...niway...i got a new job...hehe...xsusah pon nak dpt keje klu xmemilih...ni pon selepas kena gelak kaw2 ngn encik interbiuwer tu, siap kate ni 1st time dia gelak kaw2 mcm ni selame jadi interbiuwer...cis...niway tq sb sudi hired i neh...xsia-sia aku ngndap pc slame ni ade gak input untuk aku gune lam it test td smp dpt paling tinggi (bangga siot) kiki...pasni leh la beli barang2 berikut

1- tele lens
2- laptop
3-cover set moto
4- perdana or vios (hehehe)

insyaallah!

pasni ade la yang kutuk ni...kutuk je...aku xkisah pon sb aku pegang 1 ni je...korang kutuk sb korang xleh wat mcm aku wat...hahaha


-blog aku...ikut suke aku la-

5 comments: