Wednesday, April 29, 2009

Cik bungee...

wah...wah...wah...baru bangun tdo ni...tadi balik keja terus pengsan...letih apa pon xtau, aku bukan keja kontrak binaan pon...maghrib pon burn td..aisey...

Sepanjang dh 3 hari aku training, ni mcm2 gak la input dpt neh, xkurang gak awek2 yang dapat aku berkenalan (kikiki...cik bungee...) dan mcm2 org gak yang dah aku jumpa, pelik ooo itu org...tp xpa org ckp, berkawan biar seribu, bercinta biar 10...

hurm...sok keja 1 hari je lagi pastu jumaat aku akan masuk hutan, p camping lagi ngn membe2 opis lama...pastu leh la aku mula balik progam menguruskan badan yg xpernah-pernah berjaya tu...hehe

k la...mau tdo lik ni, masa tido adalah sgt penting sekarang...nite2


-sengkek teruk dh ni-




1 comment:

  1. hee! org berkerjaya neh tidur itu penting. ta macam students. lepak je. lalala~

    ReplyDelete