Wednesday, April 22, 2009

HIDUP perlukan PENINGKATAN...

Semalam belek2 balik gamba penah aku vectorkan aku xsangka ade gak improvement dalam benda aku wat ni...wlupon klu dak2 grafik tgk ni diorg gelaknyer kat aku ni...hehe...semua benda ni leh la diketogerikan sbg vector art...ape tu vector art?? aku pon xtau...carik la sendiri kat tenet tu...


ni la karya pertama a.k.a karya agong, mmg buruk giler aku wat..tp org ckp 1st thing always be remember ait...so sape jadi model tu sgt untung sbnr nyer...sb lam byk2 org aku pilih dia ni gak utk karya 1st kn...


ni karya ke-2, ade la improve skit sb dgn brani aku vectorkan body2 skali, tapi pewarnaan agak fail...hehe...ni buat sb cheq nyer besday


ni no 3 nyer karya...manusia dya a.k.a dak kecik jadi model, percubaan buat vector kat moto vespa lak...pencahayaan mcm dh ok la kn...tp moto tu mcm hancur skit...


karya no-4...cik rozliana a.k.a my lovely ex...hehe...time ni xblaja lagi men ngn garis lengkung2. tp part paling best bg aku lam ni kat lips dia ni...mcm cantik lak kaler dia...puji diri sendiri lak..huhu


Karya no 5, pencubaan menggunakan model lelaki pula...en alipot...Paan ckp gamba ni smart...Paan yg ckp, aku x ckp pape...hehe


Karya paling latest...yg kerawang2 tu leh wat pki pen tool, klu malas donlot je kat tenet...part paling susah nak buat lam gamba ni part bibir, seyes susah! patot nyer ni kena cas ni...

Semua ni aku buat guna adobe illustrator pastu tacap2 pki kedai gambaq skit2, senang je semua ni...actually xperfek pon semua ni...aku sgt teringin nak wat vector image yg retro2 mcm lam tenet tu...maybe 1 day kot...ni semua hasil tunjuk ajar dari encik bos, tq byk2....


-nomore superhero-



2 comments:

  1. hang wat kat pokcik plak.. asyik wat kat awek ja.. mentang2 la depa....wakaka

    ReplyDelete
  2. waa. muka dya cam leona lewis la. hehe!!!! makin hebat. gmba lipi cm paling best. err. harap2 lipi ta bace. huu! :p

    ReplyDelete