Sunday, August 16, 2009

Aku kebosanan dan menulis

Seperti yg dimaklumkan, esok, aku akan fully dianugerahkan degree oleh ukm, dan akan bergelar alumni ukm...hehehe, tp asal mcm xbest pon...hurm...xpe2...leh jumpe2 kwn2 senasib...huhu...sape nak bagi adiah tu jemput2 la dtg...tp klu nk dtg xbawak adiah, xyah dtg pon xpe...wakakaka...

hurm, rabu ni igt nak g menembak la org2 yg konvo ni, leh capture sence2 yg best...sape nak ikot??...ermmm....
klu ikotkan, sb konvo taun lepas la aku mula antu ngn kamera dslr neh, masa tu guna yg membe aku nyer membe D80, trus jatuh ati...so dh setahun dah minat ni membunga dalam diri aku neh...skang ni ade minat baru, moto besau!! nak ZX6!!


best kan...stim trus tgk moto ni...kikiki

aisey...nyesal lak xcuti ari ni, bukan ada org pon kat opis, klu x aku wat hatrik, cuti 3 ari terus...hurm, tp klu aku balik umah layan movi pon best ni...idea jahat sudah mari..kiki...

-pelan jangka masa panjang yg masih kabur-


No comments:

Post a Comment