Saturday, August 22, 2009

Puasa dan Raya...

Wahhh...dah posa la skang, harapan taun ni leh pose penuh...huhu...jgn la sakit gigi mcm taun lepas lagi...so kepada muslimin dan muslimat, aku ucapkan selamat berpuasa, kepada yg forword msg2 posa kat aku tu, time kasih diucapkan dan aku dah forword balik ape korang anta tu kat korang lik...hehe...

Skang ni aku dah jumpe menu utk bersahur yang sgt best dan mudah disediakan...yaaa...koko crunch...huhu...xyah nak susah2 siap2 p maple mkn...tp dh klu perut org melayu ni, agak tersiksa gak la klu xjumpe nasik, tp xpe, aku masih dpt bertahan...

Hurm, kat enset dh leh pasang lagu raya la skang kan...ke nak set lagu patriotik sb ni bulan lapan...hurmm...yaa merapu lagi...tp pape pon taun ni aku dh kena byr zakat sendiri, perghh, terasa exsited lak aku dh layak nak tunaikan rukun islam ke 4 ni...so pasni tgl g mekah wat aji je la...pastu taun ni dh kena bagi duit raya la kan...damn...klu bagi sorg 50sen ok x eh...hahaha

niway, skali lagi aku ucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umah islam...cewahhh....


-mak ckp klu xsembahyang, baik xyah pose-




No comments:

Post a Comment