Monday, August 10, 2009

bulan 8 dah dtg...

Hello PPA....

hurm...at last bulan yang di nanti2 dh dtg, wlupon dh lebih brape ari dh ni...yaaa...bulan ogos...bulan percubaan utk manage duit dengan lebih berjaya...

tgk dari bulan lepas, mcm nak berjaya je ni, dh nak hampir tgh bulan, gaji bulan lepas pon byk lagi ni...huhu...boleh la kot kan...

hurm...dari smlm lagi, rase mcm nak letak je tapak kasut ni kat muke sape2, tensen tol aku, balik umah tgk cantik sikit dr reban ayam, bila dah ada yg rajin, tp wat keja lak xabis, agak nyer klu sapu sampah tinggal dpn pintu tu leh ilang sendiri kot sampah2 tu...cis...

Bulan ni, aku akan mengalami peristiwa konvo, time ni mcm2 manusia akan rasa sgt excited, tp pada aku, mcm xde pape pon konvo ni, aku lagi best dpt gaji dr p konvo, sb gaji bulan2 dpt, konvo skali je...ngeee...g pon dh lama sgt aku tgu...tp klu sape2 nak bagi adiah kat aku, bagi la aku patung2 konvo tu, aku xnak bunga, sb nt layu...heheheh

sekian terima kasih...


-vrommm...vrommm-



No comments:

Post a Comment