Monday, September 14, 2009

15 sept 2009 dan aku

Hepi besday to my ex yayang!!!

huhu...msg smlm xbls pon...(lepas je tulis ni terus msg dia masuk...huhu...seyes) emm...nak adiah eh...klu nak meh la dtg bangi...hehe...klu dia bace ni...org nak ucapkan selamat ari raye gak ni...lame dh xdgr cite...kontek2 la same org kat sini...kecik ati dah sorg membe kat sini ni ha...kikiki...smlm igt tpon nak nyanyi kat dia so dh xangkat, xdpt la..hehe...sape suh tdo...org nyanyi kat sini je la eh

hepi besday too u....
hepi besday too u....
hepi besday too rozliana mohd yusof...
hepi besday too uuuu....

hehe...

ermm...tidak dilupekan juga...kpd saudara azlan jamiran yg turut same berkongsi tarikh lahir pada hari ini....hepi besday dah salam aidilfitri diucapkan...lan pinjam 20ribu...kikiki...kat ang aku xnak nyanyi...suruh bini ang ja...kikiki


-miss u-



2 comments:

  1. hahah member sorang kat sini yg kecik hati??waa aku kah itu...hahha anyway happy birthday la utk yana n azlan...so emi bila nk nyanyi lagu utk aku nih jom jamming ms kendurik aku nak?waaa pengantin main lagu sendirik meriah tuh hahhaa aku nk nyanyi lah !

    ReplyDelete
  2. klu ang nak nyanyi xjadi la..wakaka

    ReplyDelete