Sunday, September 27, 2009

Ape?!! Puan cuti lagi??!!

Huhu...posa pon sudah...raya pon sudah...badan pon sudah naik...

erm...ari ni dh start balik keja...padah dpt gaji awal pon dah terasa ni ha...bulan baru xmasuk lagi, duit dh mula kekeringan, tp xpe, syiling batuan cukup kot nak support smp dpt gaji balik...huhu

haa...taun ni aku sambut raya pertama dengan bergelar org yg bekerja, so taun ni kena la bg duit raya, agak best gak la leh bagi duit raya ni...tp taun ni aku beraya pelik sikit, org sibuk2 p umah saudara beraya, aku p langkawi...haha...bercuti sambil g usha, kenderaan2 mahal utk disewa bagi prog Kongress PnP ukm utk bulan doblas ni...ni aku letak gamba sikit utk ari tu nyer trip...


org kate ni muke red indian..aku tgk xsame pon...


lang...lang....


ikan akrobatik...huhu


awek baju purple tu cun


proses perosakan flora oleh ayahku


manusia penakut


-nak pindah umah baru...hihi-


1 comment:

  1. wah, teringat masa pergi langkawi dulu..
    mmg best..:)

    ReplyDelete