Wednesday, September 2, 2009

Aku dah dpt slip gaji!!

perghh...sejarah lam idop ni, gile sibuk aku...ikh3...huhuh

hurmm nak tulis pe ni ek...haa..bulan ni 1st aku berjaya bagi duit kat mak aku ngn hasil titk peluh aku keje...wahh...satu peningkatan yang membanggakan ni...setalah 23 tahun idup, ni br leh bagi...hehe...tp aku xckp pon aku bagi, kire sembunyi2, nt diaorg tgk2 dh banyak...hehe...1 lagi pencapaian yg boleh dibanggakan aku berjaya simpan wang bulan ni...tahniah kepada diri aku!!

Pastukan aku de cite lawak ke sedih pon xtau...cume aku tau sumting yg aku takut klu aku ckp kang de org ckp aku dengki, tp bile xckp kang bile smp 1 tahap leh wat org sedih ni...hurm tp xpe...aku tgk je dulu smp bile nak tahan...tp ni melibatkan membe yang agak baik ngn aku dulu, tp skang sudah ade sikit slek la...yang lawak nyer lak de la sorg mamat ni, aku xkenal pon dia tp aku tau kewujudan dia, sb tah mcm mana, pusing2 ade je kena mngena...uish...so aku amik keputusan, sape je ade kena mengena ngn dia, secara otometik aku akn manjauhkan diri ngn manusia tersebut...

sekian terima kasih


-percubaan menjauhkan diri dari seseorg-

3 comments:

  1. lain mcm je bunyi n aku rs mcm tau je orgnyer..tp ntah aku mls nk komen hal org nih just try ur best lah !

    ReplyDelete
  2. Xbek oii bmusuh2 ssama mnusia, eventho klu dia buka islam pn xleh bmusuh&xbtegur sapa..jgn ikut ati, nnti mampuih..hehehe..aku nasihat jaa, klu hg nk gk wat bdo kt mmat 2, ikut hg laaa..tp klu dia wat slack kt hg, hg lyan dia bguih, dia akn lagi rasa segan ngn hg..xcaya try aa..klu dia xrasa segan gk, rger aku, meh kita g gegaq dia..hahahaha

    *slamat mnyambut ari raya..blk bila??

    ReplyDelete
  3. haha...

    aku ngn org lain xkisah la...tp dak ni aku xtau la pesaipa...ada je xkena...

    ermm.. aku balik jumaat ni ngn adam...org dh ada keta la skang katakan..

    ReplyDelete