Thursday, March 5, 2009

Aku dibuli oleh junior yg kejam...kikiki

Huhu...aku telah dipaksa untuk belanja karok mlm td...sedih btol...tp xpe bak kate 2nd bos aku "klu ko nak jadi mcm 1st bos, ko jgn berkire pasal duit" dan mlm ni aku cube praktik la...hehe...memang berjaya! seyes! berjaya mengurangkan wang aku la...kikiki...tp xpe...bila lagi kan...huhu...mlm ni gamba2 aku muncul juga, sejak jadi Cameraman ni, susah gila nak ada gamba sendiri...tq kpd mr bebeq kerana telah bersama-sama mengurangkan harga kamera aku...hehehe...


mr emix dgn gaya terbaru beliau bersama manusia pinky yang bertanggungjawab dlm pembulian aku mlm ni...tak padan dgn kecik...asal semua manusia kecik2 ni ske karok ek?


lorh...laju la skit tolak tu...bila nak sampai nyer ni...


saya pencinta keamanan!!! yea!!!


ilebiu!!!


bebeq lapar sgt dah...






-bila nak kaya ni-



3 comments:

  1. huh! ble ms lak sy kejam??
    abg emi yg sanggup..sape soh?? muahaha

    ReplyDelete
  2. bile ntah na blanje kitorang karok.
    eyt. ayat 'apesal org kecit2 neh suke karok' tu sekali ditujukan buat disini kew? ;p

    ReplyDelete
  3. sape rase diri tu kecik ngn ske karok tu...hehehe

    ReplyDelete