Wednesday, March 25, 2009

Tired Day...

VAVAVA....sgt letih woo...ari ni aku merempit ke kl mencarik tempat yang bernama ASWARA...berbekalkan peta yag bos aku bg...sejam gak aku pusing lam kota metropolitan tu...nek pening kpala cari...xjumpa-jumpa...dah la panas...klu ikut peta tempat ni dekat ngn Bank Negara so dekat la ngn tp aku dating ngn cahaya yang cantik dulu, Taman Tasik Perdana...hehehe...Dah pening aku pusing, aku pon amik keputusan singgah la tpt aku berdating dulu, rehat2 sambil mengimbau kembali kenangan silam...silap xbwk camera...leh snap gambaq...huhu...sementara tu gak aku kaji balik peta yang bos aku bagi...rupa2nya aku yang silap ikut jalan...huhu...xsia-sia aku singgah tpt aku dating neh..hehe




ni la peta tu...kalah GPS system kan...

Balik tu pulak...tengah best aku melajukan moto...lane paling kanan neh...tengah sedap2 potong ...moto aku jem lak, dah la tgh laju...kalut aku...lam kepala ni x pk lain dah...siap duit la nak repair...macam tau2 lak nak dpt gaji moto aku ni...nyawa xslamat lagi leh pk pasal nak repair...ceh!!!...selamat xjadi kat tengah KL tu, klu x mmg nangis la aku...Emmm sbnarnya moto ni dah alert aku minyak 2t dah nak abis...lampu merah tu dah menyala, tp dia padam lepas tu, aku igt byk lagi la...tgk2 dah kering...ikh3...slamat ada encik bos klu x, xtau la...beliau la telah menjadi angota penyelamat datang bersama romper stoper beliau utk memberi bantuan...toce diucapkan...mana nak cari bos mcm ni...minyak 2T tu kire banje la bos eh...hehehe...walau bagaimana pun...moto aku ni berjaya diselamatkan...fuh...slamat duit aku...aku rasa dia merajuk la...sb aku dah lama xbasuh dia ni, dah 2 bulan aku rasa...dah cukup la aku merepek ari ni...adios!!



-terasa sedikit tenang-


1 comment: