Tuesday, March 17, 2009

Mr Emix pulang ke perlis...

Mlm td mak kol...igt nak tye asal dh lame xkol...so aku pon dah stanby jawapan same la, kdit xde...hehe...rupanya bukan, lagi agresif tindakan mak aku, suh balik perlis trus...aku pon tkejut la..dah la mlm dah masa tu, kul 8 dah...rupa2 mak aku suh balik p interview..aku pon apa lagi kalut la p kajang bli tiket, masa tu dah kul 830, aku bliu tiket kul 9...haha..tindakan berani yang aku buat...dgn xmkn apa-apa pon 1 hari ni, kerana aku menunaikan ibadah puasa sunat(cee, saja nak gtau...kiki) aku pergi ke hentian kajang ngn encik Feroz ngn cik Qila(1st time beramah mesra ngn cik qila ni...hehe)...toce diucapkan kepada mereka berdua...

Sampainya di perlis...aku bersiap2 utk ke interbiu tersebut...seyes aku xprepared lansung...aku nak interbiu post apa pon aku xtau...hehe...slumber...org ckp rezeki ni xnampak...sampai2 sana, aku duduk dikalangan awek2...pastu curik dengar la skit apa depa ckp...hurm kesimpulannya...SEMUA POYO!!! hahaha ckp pandai je depa tu...depa xtau ke post tu nak pki lelaki je(ni je yang aku tau pasal kerja tu...depa nak pki 27 org LELAKI) so cik kak sekalian sowiii...kiki

klinggg....no 15 kuning!!!

Turn aku la tu...semua awek2 tu panas je tgk...diorg tgu lama,aku dpt dulu...hehe...dan bermulalah aku menjadi manusia jadian di dalam bilik interbiu tersebut...tp aku btol2 xsangka aku ni boleh berbahasa omputih apabila keadaan terdesak rupa nya...hahaha...(bukan english ok...bahasa omputih)

Aku xharap pon dpt keja tu sb kontrak 1 tahun je, tp klu dpt ok gak la, duk perlis lak kan, mmg minimun la pengunaan duit aku...mlm ni kul 10 aku balik kajang lik...1 ari ni aku xtdo lnsg, kaki, lutut semua dah ketar2 kepala pon dah tiong skit...k la eh...adios!!!



-mr emix merajuk-

No comments:

Post a Comment