Friday, March 20, 2009

KANCIL the animated series

Di pagi sabtu ni leh p bangun awal lak...tp xpa...ari ni nak p linggi, kenduri umah bauk...dah kawen lak abg senior aku neh..so sbg pengorgenize perjalanan ke linggi, aku kena la bangun awal...

Bosan lak bangun awal ni,xtau nak buat apa...pastu baru tngat bos aku suh promote sumting...aku telah ditugaskan untuk promote projek yang menjadi tunggak company tpt aku keja skang..."KANCIL the animated series"

Aku cite skit la pasal katun kancil ni...emmm igt x dulu masa kecik2 penah ada katun kancil kat tv...haaa...yg ni versi yang yang diolah kepada lebih sempoi dalam 3d...cita dia mcm biasa tentang seekor kancil yang bijak, tapi pada mulanya amat sombong dengan kebijaksanaan dia neh sehingga pada suatu hari sumting happen yang wat dia sedar...pas dia sedar tu, warga rimba lantik dia jadi cikgu kat anak2 binatang dalam rimba tu...emm lebih kurang la cita tu...ada 36 episod kot...
nak tau lebih lanjut tengok la kat web site ni... www.aniotek.com.my

KANCIL ni gak tercalon lam festival filem antarabangsa kuala lumpur dan telah menang dua anugerah baru2 ni...aku pon lupa anugerah apa...nt aku update balik...



Haa...dan yang paling penting, pilot episode Kancil (10 minutes version) telah terpilih sebagai salah satu 10 penyertaan terbaik bagi kategori Animasi Karyawan Muda anjuran Kementerian Penerangan.

more info - http://karyawanmuda.com.my/animasi.html (pki IE br leh tgk)

Jadi, aku mewakili bos dan kawan-kawan kat produksi Kancil ni mengharapkan sokongan dan doa hampa semua. Selain sokongan moral, juga diharapkan sokongan hampa untuk menghantar SMS undi untuk Kancil. Sebabnya markah undi SMS akan menyumbang kepada 30% markah keseluruhan. So apa lagi..


CARA UNDIAN SMS


Anda perlu membuat 3 Pilihan Terbaik


Contoh untuk kategori Animasi :


Taip:ANIMASI Pilihan No.1 Pilihan No.2Pilihan No.3

CONTOH: ANIMASI KANCIL TELATORI GUITAR

Hantar ke 32776





-ari ni besday adik dia-


No comments:

Post a Comment