Saturday, March 14, 2009

Rabu - Jumaat... PD!!!!

Pergh...aktiviti terakhir aku mgu ni...p PD...tp bukan p bercuti tp keje...tp ok la dr duk teperuk lam opis je...aku ikut geng production, shooting seminar cikgu2 seni dekat PNB ILHAM RESORT...bosan sikit la p PD ni sb semua cikgu tua2, yg muda pon dah kawen...view pon xcantik sgt kat sini, tp sempat la tembak skit2...tp yang best nyer sini...MAKAN FREEE!!!


keja 1st - menaikkan kereta yang tersangkut dalam pasir


pekan PD yg boring...mrh org PD kat aku nt ni..hehe


will u be a flower in my heart??


bilik je cantik...tp sound suck!!


ni view dari bilik aku...


ni la aktiviti-aktiviti aku sapanjang mgu ni...letih...tp best, mcm2 aku blajaq spanjang mgu ni, dr idup lam utan sampai teknik2 menjadi seorg fotografer yg berjaya...huhu...sekian...




-aku xde kete dan aku xensem-



No comments:

Post a Comment