Thursday, January 15, 2009

aku seorang mr emix blogs's launch

Sungai Chua, 16 Januari 2009, 9.30am. Bertempat di syarikat Aniotek seorang admin merangkap bodigat bos Aniotek yang dikenali dengan mr emix yang amat kebosanan dan ngntuk telah membuat 1 blog bertujuan mengisi masa lapangnya di opis (haa..lari lagi bidang..padan muka). Setelah 2 minggu mengonvert dirinya dari seorang studen kepada seorang bekerjaya, beliau amat bosan kerana tiada kerja nak dibuat pas tu asik ym je xpn layan travian telah mengambil keputusan untuk menulis blog. Dengan berhati-hati, beliau telah menulis blog supaya tidak disedari oleh bos yang berada beberapa ratos sentimeter dari meja beliau."bukan aku malas, tp dah xdak keja, aku tulis la blog ni" begitulah seperti yang diucapkan oleh mr emix. Tambah beliau lagi, dengan memegang 1 prinsip dimana jangan mintak keja klu xdak keja nak dibuat telah menjadikan beliau seorang yang amat kaya dgn masa lapang, Sebab tu aku tulis blog ni..huhuhu..setelah ditanya mengenai harapan beliau kepada blog ini, mr emix berkata aku xharap pn org baca, tp klu ada yang baca kira ok la tuu..aku ni bukan jenis yang suka menulis, xtau la lama mana blog ni nak idup, tp sejak jadi org bekerjaya ni masa lapang byk gila, klu leh juai, aku juai dh, bleh wat bli kamera..hopefully (cewah ckp omputih plak) aku akan selalu tulis la..

No comments:

Post a Comment