Sunday, January 18, 2009

mr emix ke kursus kawen..

Kerana terdesak akan waktu yang semakin hari semakin pantas berjalan.. sedaq xsedaq dah tgl 3 tahun je lagi nak kawen ni, dh suntuk sangat dah, so aku pon amik keputusan la p ke kursus kawen yang dianjurkan oleh Kolej tun Husein Onn UKM..kursus ni mula pada ari sabtu 17.1.2009 ari 2 lagi dari pukui 8 sampai 5 pm..pastu ari ahad lak..sampai kul 3.30 pm..patot nya depa kena ubah nama kursus ni dari kursus pra perkahwinan kepada pertandingan lawak antarabangsa..apa yang aku dapat dari kursus ni?? ermmm dapat apa?? ni aku listkan apa yang aku dapat dari kursus ni..

a) 1st time p DANAU (walaupun dah lama idup kat ukm ni)
b) 1st time dapat tidoq kat DANAU (atas kerusi lak 2)
c) bawak superbike
d) nek vios a.k.a si dugung

ni antara pengalaman berguna yang aku dapat la dari kursus 2..diharap dapat dipraktikan di alam perkahwinan yang bakal tiba nt..







akibat terlalu mengambil perhatian

1 comment: