Tuesday, January 27, 2009

mr emix a.k.a Dr Luv

time : 140 am
location : K1D 202 KTHO

1st of all, tq to mr feroz sb amik aku kat pudu td..jasa anda akan dikenang..

Ari ni nek bas aku sumpah2 semua org..dh la lambat sampai, jalan jem lak..geram aku..hurmm..berbalik kepada tajuk di atas..aku tulis ni sb masa tgu mr peroz td ade kol dr org yg xpenah kol..awek lak 2..tp awek membe aku la..nangis2 kat aku ckp boipen dia (merangkap bespen aku) mintak break..dah 6 tahun kapel depa ni..macam2..xsampai 1 ari lg pn aku balik sini..aku pn pening..kesian pn ada..marah pn ada..klu dah tau diri 2 ada boipen/gepen..behave2 la..cari pasal lagi..tp atas sebab membe2 aku tolong la ni..g pn klu hampa xjadi kawen, rugi dh sorg pelanggan syarikat fotografi mr emix yg bakal muncul nt..xleh2..rugi2..so..i'll try my best to save da day la..

3 comments:

  1. sejak bile ang jadi hero nih?bile nak letak chatbox?

    ReplyDelete
  2. haa..ni la kerja parttime aku dr luv..kikiki

    ReplyDelete
  3. alo mr emix..letak chatbox sng skit nak tggl msg...btw selamat dtg ke dunia blog dr.luv..heksss..

    ReplyDelete