Wednesday, January 21, 2009

Sehari Bersama Romper Stopper..

tribute to mr 2nd bos..

Ari ni aku nk merepek cite pasal aktivi ari ni...mcm biasa pagi ni mr peroz kejut..tp ayat dia lain skit..ari ni, ayat ni dia guna "wei emix, dh kul 6.30..bagun2.." (lebih kurang mcm tu kot)..pastu mcm biasa tunaikan kewajipan dulu..tp ari ni aku x p besenam pn..sb kemalasan yang melanda..aku pn tekan2 la laptop mr peroz ni melayari alam maya, update travian..tp tgh2 men tu, dgr lagu fall for you dari enset mr peroz dan diikuti oleh suara sumbang dari tuan punya enset tu..potong btol..dipendekkan crita..ari ni smpai opis awl 5min(moto xbegegaq dah leh bawak laju2)..sampai opis 1st bos suh g cop 1 surat ni kat suruhjaya sumpah kat kajang, abis 1 kajang aku pusing carik, semua xbukak lagi bikin panas je (wei lobak sblah maybank kedai biskut la)..dh la tgh panas..slamat la dpt tgk awek idaman (rujukan : paan) sejuk skit..

Setelah selesai..tiba la aku kat opis..1st bos bagi tugas kedua..jadi bodigat kpd 2nd bos..maybe sb aku paling taf lam opis tu..aku pn diarah menjadi bodigat nyer..hehehe

So bermula la ak-kisah sehari bersama romper stopper bos ku yang amat jimat penggunaan minyak nyer..mengalahkan keta hybrid woo..tambah lagi klu nk banding ngn lanser GT, mmg kalah la..perjalanan bermula dari kajang menuju ke MOSTI, putrajaya..tp disebabkan pilot nyer yang kurang, perjalanan menjadi berliku wlu pn co-pilot dh tunjuk direction yang btol..kikiki..sampai2 MOSTI, ada la akak ni mem2 btol, patot tingkat 5 ckp tingkat 3..dia xtau ke aku ni tgh "panas" ni, lagi mau kasik panas..slamat la bosku banje minum sarsi..sejuk skit..hehehe..tengkiu bos!!

Pastu lak p e-perolehan, dengan kehebatan romper stopper bos ku ini membolehkan keretanya di-parking di mana saja tanpa menggangu lalu lintas..lam byk2 kawasan bos ku memilih parking di depan kereta idamanku "PERDANA" maybe nak mengangkat darjat perdana tersebut dengan parking di depan nyer..baik ati sungguh bos ku ini..

Seterusnya perjalanan diteruskan ke mines mencarik barang skit tp xde, tpakse la p lowyat..kat sini romper stopper tunjuk kehebatan lagi, dengan menyelit tanpa memberi peluang kpd keta lain biase la keta power ape cer bagi keta org lain potong..rugi la tanggung bulan2..tp kat 1 plaza tol ni bos aku memberi peluang kpd keta foreigner ni xtau sb apa, maybe nak tunjuk bertapa berbudi bahasa nyer org Malaysia ni..ke sb foreigner tu awek???? hanya bos aku yg tau..

Dipendekkan cite lagi, setel la keje ktorg utk ari ni..balik tu bos ku banje mkn cendol ngn rojak..xlupa juga aku dibanje mkn chocotop semasa di Mines..tengkiu bos!! jasa anda dikenang..

Petang tu masa nak balik keja dh, ujan turun ngn lebatnyer..masa ni xsemena-mena romper stopper bos ku ini kelihatan sebijik seperti lamborgini, mcm ferari pn ada..7-series pn ade skit2..bak kate org mmg hebat la romper stopper ni di kala hujan klu banding ngn RXZ aku tu..

so..moral for today..lebih baik ada romper stopper dan berawek cun..dari single dan hanya ber-RXZ..hehehe

gamba romper stopper ni akan di upload nt..xsempat amik..hehe

p/s : hehehe..men2 je bos..jangan marah..len kali kuar sy banje makan cendol...

No comments:

Post a Comment