Sunday, January 18, 2009

xbegegaq lagi dh

ari ni mcm biasa..mr feroz kejut dgn ayat yang sama "wei mr emix bagun dh pukul 7"..aku pn ngn macho bagun trus p amik ayaq smyang pas 2 ngn macho subuh kul 7suku..huhu..pas 2 ngn macho lagi siap2 p jogging kat stadium UKM nek moto kesayangan aku 2 la..tp tiap2 ari aku rasa mcm nak bakaq je moto 2..bila nek rasa mcm kena karan, begegaq abis sampai perot2 aku yg taf ni pn begoncang..dari dulu lagi mcm ni tensen aku xtau sebab apa..abis jog 2 aku pn godek2 la moto aku..tukaq minyak putih(haa ni la spesel moto aku, minyak itam dia kaler putih..hehehe) tetiba aku terpandang 1 skru kat engin dia aku pn amik la spana pulas2 tgk2 mmg longaq skru 2 tp xleh ketat sb trip skru dia dh luih..xpa la..aku biaq la dulu..pas 2 aku mandi2 siap p keja..sampai2 bos 1st ngn 2nd suh wa keja skit..mmg aku tgu2 la mcm ni leh ronda2..duk opis pn bkn wat apa..benda yang bos aku suh wat ni dekat ja..tp aku bantai jalan paling jau..huhu..siap leh p kedai moto lagi tukanq tayar depan..dah sampai kedai moto 2 aku pn suh abg pomen 2 tukaq skru luih 2..tgk2 mmg sebab bendaalah 2 la moto aku begegaq slama ni..la ni br best skit nk merempit..ptg ni aku janji aku basuh ang moto kesayangan..dh brapa bulan xmandi moto 2..huhu.. =)




ni la moto kesayangan aku 2


1 comment:

  1. Mak ai..seyes mmg tade kje ni..hahaha siap wat blog tm kje~ :D

    ReplyDelete