Thursday, January 29, 2009

Mr Emix bercuti di CNY

huhu..xtau nak tulis apa ni..tp memandangkan kebosanan tengah melanda skang ni..aku merepek la apa yang patot...

cita kehidupan mr emix semasa cuti CNY la...hehehe

Mulanya ari 2 xplan nak balik cuti pun..tiket pun xbeli, tp ttba membe ajak balik skali nek keta..aku pun follow la..tq diucapkan kepada encik is dan cik eja kerana menaja perbelanjaan pulangku ke tanah besar perlis..jasa anda dikenang...

Aku sampai kat perlis ari ahad pagi..petang 2 bosan2 p la merempit ngn encik tore dan encik is pusing2 kampung..tgk2 sawah padi..tp encik pun tidak dapat di kesan time ni..p memancing..


encik tore sgt excited kerana dapat pusing2 di kmpg nyer sendiri..encik is merangkap pilot di ari tersebut



saya sayang mak saya!!!



Aktiviti malam kami lepak di char kuew teau KWSP..kira rating no 2 la lam perlis (rate ni aku yang buat sendiri..hehehe) pas 2 kami lepak kat starbucks plak...hehehe..kat perlis ada starbucks ke?? aku pun baru tau kewujudan dia ni..aku rasa org2 perlis mesti tau kat mana tempat ni..hehehe



haaa..kan starbucks tu


Encik Pun pening tgk bil mahal sgt


time cuti ni gak telah berlaku sesuatu kejadian yang agak best yang menjadi pengalaman pertama lam idup aku...hehe..aku telah di 'urin test'..aku yang muka beriman ni pn depa nak test..memang wat rugi je tester 2...


kikiki

sekian...

No comments:

Post a Comment