Thursday, February 12, 2009

aku ni mcm budak kecik ke ape?

hurm...setahu aku la 22 nak masuk 23 ni dh bleh jadi bapak budak dah...ke sebab diorg xtau prangai aku yg sebenar nyer?? adoiii tensen aku...bukan aku nak rendahkan kampung halaman, tp ngn tgh gawat ni aku leh keja apa je kat perlis tu...ni kira bersyukur la aku ada keja la ni...bukannya gaji tak cukup(tp klu leh up lagi ok je...hehehe)...aku je bli macam2 bulan ni...aku bukan isap rokok, aku bukan ade awek pon...mmg cukup pon gaji aku tu...k la...ni last aku mintak duit dr famili aku...last n only!!! pasni aku yang akan anta duit balik kmpg...






-mr emis yg tensen-

2 comments:

  1. bersabar wahai mr emix...
    ini semua dugaan bagi org2 yang baru nak belaja menyara idup sendiri..

    ReplyDelete
  2. hurmm betul tuh...mcm2 dugaan
    aku dlu dgn gaji aku pun di suruh balik kedah
    tp buktikan pd fmly yg Malaysia Boleh...hihi

    ReplyDelete