Tuesday, February 10, 2009

MR EMIX YANG LETIH

Btolkan aku ckp...time bosan je br carik aku...mintak maaf la eh...aku xmacam dulu lagi...aku dah malas nak belakon sebab aku dah letih sgt ni tambah emo skit pastu tambah tngat kat cahaya yg cantik tu..skurang-kurang..dia xtak carik aku time bosan...dia trus xcarik aku je...kikiki...

kalau ada sapa2 terasa tu...lantak la...hanya tuhan je tau sapa manusia tu...aku xnak cakap sapa...

malam ni mood aku hancur abis...malas nak buat semua benda...makan pon malas...
tulis blog lagi la malas...ni pun sebab geram je...aku tulis gak sikit...tp esok lusa kalau aku dah ok, aku xtau la...

k la tidoq dulu...





-aku yang emo....mr emix-

1 comment:

  1. sabaq2..muka hg cam criminal skit..nnti emo2 lagik menampakkan muka ke criminal AN..hehe..gurau2 ja k..jgn emo kat aku plak k..takut2..hehe..aku gurau2 ja tau..aku gerun muka criminal nie..hehe

    ReplyDelete