Friday, February 27, 2009

Manage duit gaji...hehe

Aku membuat tindakan berani ni...aku dah dapat gaji!! haha

Kalau ikut gaji bulan lepas, proses manage duit gaji aku adalah kurang berjaya...hehe...bulan ni agak2 mcm mana pulak...mintak2 berjaya la bulan ni...eh bukan mintak2! kena berjaya! Tapi kan bila dah ada duit ni, mula la nampak macam2, nak bli tu la, ni la...hurmm tahan mr emix...tahan... lagi 1, bila la gov nak panggil aku keja, xsabaq lak aku nak buat kenduri ni...hehe...bukan apa aku nak keja lain ni, tpt aku keja skang ni sgt best, bos pon ok, opis mate xyah cite la, semua sekepala...tp memandang aku perlu kukuhkan karier aku dlm masa 3 tahun, aku perlu mencari keja yang lebih tinggi gajinya...hehe...tp xpa slagi aku xdpt keja lain, slagi tu aku akan berkhidmat untuk Otek group...hehehe



-oit org ganu, bila nak jumpe-



1 comment:

  1. ko kene byk2 bersabar...
    yg ptg ati mau ikhlas..
    pastu kene ade sikap rajin n nak berjaya..
    cewah..motivasi le plak..

    ReplyDelete