Thursday, February 26, 2009

Kerja sekolah lagi..

Setelah 2 bulan bkerja dgn sykt animation ngn grafik ni, aku telah meyahut cabaran bos aku dgn blajaq grafik dan smlm aku mula mengaut ilmu2 yg boleh...1st aku blajaq illustrator wat 'vector image' ngn opismate aku ni, tere oo dia...ni la keja skolah aku mlm td...

proses bermula dengan memilih mangsa...dan saudari ni telah jadi mangsa peng-ekperiment-nan kali ni....hehehe


pastu masuk la lam adobe illustrator (pki fotoshop pon boleh)...proses peng-vector-an image pon bermula...


pastu masuk fotoshop tacap apa yg patot...dan siap!!!

niway...xjadi lagi ni...opismate aku wat sgt cantik tp syg beliau akan menamatkan karier beliau di sykt aku keja la ni sb dpt offer tpt lain, xdpt la nak kaut ilmu lagi dr beliau...tengkiu diucapkan kpd beliau sb ajaq aku benda ni dan blanja aku mkn smlm...




-sy nak kurus-




1 comment:

  1. haha. semoge berjaye kurus. tade ar gemok sgt. biase biase jew.

    ReplyDelete