Sunday, February 1, 2009

antara cinta, laptop, fotografer dan duit...

perkara 1

Hurmm..mlm ni aku xtau la..rasa suram smacam je mcm nak sedih xsedih, xtau la nak ckp mcm mana..nak kata putus cinta aku mana ada awek(ni tiru encik bebeq ni)..ke sebab aku bosan..xtau la..

perkara 2

Kepada encik adam a.k.a uncle..saya ucapkan tahniah kepada anda kerana kini memiliki encik laptop diharap kekemasan bilik anda dpt dipertingkatkan lagi dimasa akan datang..

perkara 3

Terima kasih diucapkan kepada rakan2 yg sudi memberi loan untuk merealisasikan impian mr emix utk menjadi sorang fotografer..jasa anda akan dikenang..tp aku perlukan lagi 5 rat ni..mana mau carik???

perkara 4

Duit aku tgl 1rat je untuk bulan ni..mampu ke aku survive sblm dapat gaji ni??
atau aku perlu meminta bantuan org perlis nun disana dgn menahan telinga..xpa2..akan ku bayar nazar aku di esok ari dgn berpuasa..

1 comment: