Sunday, February 8, 2009

malam menuntut ilmu...

Malam ni aku menghabiskan masa tgk entri ni...biasa la nak tambah ilmu fotografi ni hehe...nak masuk kelas seni foto kat ukm , aku dh abis blaja lak, pastu tgk dak2 yg amik seni foto, xtere2 pun amik gamba...kikikiki

Time2 bosan mcm ni mai la perasaan lapuk aku..rindu kpd ex2 ku sekalian...huhuhu...pastu tambah lak ngn perasaan benci ngn meluat kat sorg hamba allah ni...cemuih...dulu time bosan,xdak sapa2, asik2 aku..la ni...cis!!!! tp xpa masa ni masa dia, tgk la pasni mcm mn...

ok2..dah2 xbaik kutuk org...tp seyes la...cemuih!!...heeheh

emm ari en epoi ajak p amik gambaq kat kelana jaya...aku pun ikut la, nak try2 blajaq amik gambaq...ni aku letak skit yg aku amik..tp kebanyakannya mcm biasa la hancus...niway tq en epoi sb blaja cendol yang amat sedap smp nak nangis bila mkn cendol ni...



3 budak shot


lam banyak2 gambaq aku amik..ni paling aku puas ati...bagi aku la


hurmm...


2bungkus nasik lemak...1 cendol...kikiki

2 comments:

  1. abg emy...try tgk blog ni..blog dak usin..die pown mnt gak amek2 gmba ni..cntik gmba2 yg die amek..huhuhu..sje la suggest..mne th kot2 dpt idea nti..hehe
    hakimyjury.blogspot.com

    ReplyDelete