Monday, February 9, 2009

bosan = babi

haha...setelah 3 hari aku cuti, aku pun buat kesimpulan "bosan = babi"...selama tiga hari ni, kebosanan telah melanda idup aku...dengan xde internet dan keslowan nyer, ngn xdak awek nyer (perlu ke...kiki) ngn amik gambaq hancus nyer, bosan gila idup aku ni...xcaya?...tya la cik linda kita neh..hehehe(aku bli coklat ni, ko nak lagi ke??)

mlm akhir kebosanan sblm aku p keja esok, aku telah mendonlot cita ONG BAK 2, dulu aku ckp nak tgk kat cinema, tp xjadi, memandangkan kekeringan wang yg amat serius skang ni dan xnak amik risiko sb encik lobak ckp cita mcm kurang best sikit..so sama2 la kita nantikan lagi 2 jam siap la cite tu...skang ni dah kul 11mlm dah kul 1-2 nt leh la tgk..hehehe

Ari ni masuk la 1 mgu aku bersama gepren baru aku...tp aku xdpt lagi nak memahami diri dia tu...tensen pun ada gak...bleh bosan klu lama2 mcm ni...tp xpe, aku akn merajinkan diri wat research utk memahami dirinya itu...hehe....

k la...nak p bli ayaq...sekian...

No comments:

Post a Comment